Pazarlama, bir ürünün, hizmetin veya markanın müşterilere sunulması, tanıtılması, satılması ve sürdürülmesi sürecini içeren bir işlevdir.Pazarlama yönetimi,bir organizasyonun pazarlama faliyetlerini planlama,uygulama,kontrol etme ve değerlendirme sürecini içeren bir yönetim disiplinidir. Planlama süreci stratejik açıdan plan yapmayı, uygulama süreci planı uygulayarak faaliyet yürütmeyi, kontrol süreci de sonuçların ölçülmesi, değerlendirilmesi ve gerekli önlemlerin alınmasını kapsar. Pazarlama yönetimi,bir şirketin hedef müşteri kitlesine ulaşmasını,müşteri ihtiyaçlarını anlamasını,rekabet avantajları elde etmesini ve müşteri memnuniyetini artırmasını amaçlar.
Eğitim Süresi:
30 Saat
Eğitim Yönetimi:
Asenkron Eğitimi
Kimler Katılabilir:
-
Üniversite ve yüksekokul öğrencileri
-
İşletme profesyonelleri
-
Girişimciler ve KOBİ sahipleri
-
Pazarlama personeli ve uzmanları
-
Dijital pazarlama uzmanları
-
Sektörde deneyimi olmayanlar
-
İş fikri olup bunu geliştirmek isteyen,pazarlama planı olmayan pazarlama ve satış düşüklüğü yaşayan firmalar
Eğitimin İçeriği:
-
Pazarlama Kavramı
-
Pazarlama ve Bilgi İlişkisi
-
Pazarlama Araştırmaları ve Yöntemleri
-
Jenerik Pazarlama Stratejilerinin İrdelenmesi
-
Maliyet Liderliği, Farklılaşma, Odaklanma
-
Tüketici Segmentasyon Kriterleri ve Hedef Kitle Seçimi
-
Pazarlama Karmasının Detaylı Olarak Anlatılması (4P)
-
(Price) Fiyatlama
-
(Place) Dağıtım / Yer
-
(Product) Ürün
-
(Promotion) Tutundurma
-
Reklam ve Satış Geliştirme Süreci
-
Tanıtım ve Halkla İlişkiler
-
Kişisel Satış Süreci
-
Markalaşma Süreci ve Marka Konumlandırma
Eğitimin Kazanımı:
Pazarlama yönetim süreçlerini yürütecek kişiler işbirlikçi olmalı, farklı işlevleri bir araya getirerek çalışmalar ortaya çıkarabilmeli, iletişim yeteneklerini geliştirmeli, liderlik edebilmeli, sorun çözebilmelidir.Pazarlama Yönetimi sertifikasını alan katılımcılar, yukarıda belirtilen özelliklere sahip olmalarıyla birlikte,işeletmenin hedef kitle belirlenmesi,ürün ve hizmetin müşteri ihtiyaçlarına uygunluğu,etkili tanıtım ve reklamı,fiyatlandırma politikaları,müşteri deneyimi yönetimi ve ilişki yönetimi ile beraber alanlarında daha bilinçli ve etkili bir şekilde şirketlerin müşteri portföyünü genişletmek,müşteri tabanını güçlendirmek ve rekabet avantajı sağlamak için önemli bir başarı elde edebilirler.
Başvuru Süreci:
Eğitime başvuru yapmak isteyen adaylarımızın sertifika programının sayfasında yer alan ‘Başvuru Yap’ butonuna tıklayarak başvuru formunu ve ödeme bilgilerini doldurmaları gerekmektedir.
Eğitim Süreci:
-
Eğitimlerimiz Asenkron eğitim olarak yapılmaktadır. Tüm müfredat eğitim videolarından oluşmaktadır. (Örgün eğitimlerin tüm müfredatını kapsamaktadır.)
-
Eğitimlere katılım sağlamak için herhangi bir gün ve saat sınırlaması bulunmamaktadır. İnternet erişimi olan her yerde ve her cihaz da (tablet, telefon ve bilgisayar vs.) Takip edebilirsiniz.
-
Eğitim sonunda, Eğitim portalınızda çoktan seçmeli test usulü sınavınız olacaktır. Katılımcıların 3 defa sınava katılma hakkı vardır. Sınavdan 50 puan ve üzeri alan kişiler sertifikayı almaya hak kazanacaktır. (Yanlış cevaplar doğru cevapları etkilemeyecektir.)
Sertifika Süreci:
Eğitimlerini başarıyla tamamlayan katılımcılar eğitimlerini bitirdikten sonra sertifika düzenlenecektir.
Sertifikaya Sahip Olmak Ne Kazandırır:
Bir sertifikaya sahip olmak bireylere çeşitli avantajlar sunar ve kariyerine, bilgi birikimine, becerisine değer katar. Belirli bir konuda uzmanlığını arttırabilir derinlemesine bilgi sahibi olmasını sağlar, bireye ve mesleki becerilerine duyulan güveni arttırır. Bu sayede kariyerlerinde ilerlemelerine yardımcı olur.İş başvurularında ve mülakatlar da rekabet avantajı sağlar. Özellikle belirli bir sektörde uzman olmak işverenlerin dikkatini çekebilir ve terfi şansını arttırır.
Yorumlar