Halkla ilişkiler,bir organizasyonun,kurumun,markanın veya bireyin halkla olan iletişimini düzenleyen ve yönlendiren bir disiplindir. Halkla ilişkiler eğitimi,bireylerin ve profesyonellerin halkla ilişkiler alanında beceri ve bilgi kazanmalarını amaçlayan bir eğitim programını ifade eder ve ayrıca bu alandaki stratejileri ve uygulamaları öğretir.Halkla İlişkiler Eğitimi genellikle,temel halkla ilişkiler prensipleri,iletişim becerileri,medya ilişkileri,kriz iletişimi,dijital pazarlama ve sosyal medya,marka imajı ve kurumsal iletişim,stakeholder yönetimi,etkili etkinlik yönetimi gibi konuları ele alarak hedef kitlelerle iletişim kurar.bu süreçte hedef kitlelerin ihtiyaçları ve beklentileri dikkate alınır ve mesajlar hedef kitlelere uygun bir şekilde iletilir.
Eğitim Süresi:
30 Saat
Eğitim Yönetimi:
Asenkron Eğitim
Kimler Katılabilir:
-
İletişim profesyonelleri
-
İşletme yöneticileri ve liderler
-
Pazarlama profesyonelleri
-
İnsan kaynakları profesyonelleri
-
Sosyal medya yöneticileri
-
Hukuk profesyonelleri
-
Sivil toplum kuruluşları çalışanları
-
Girişimciler ve serbest çalışanlar
-
Üniversite yeni mezunlar
-
Kariyer değiştirmek isteyenler başta olmak üzere bütün sektördeki,her yaş ve meslek grubu.
Eğitim İçeriği:
-
Halkla İlişkilerin Temel Kavramı ve Niteliği
-
Halkla İlişkiler Bölümünün Organizasyon Yapısı
-
Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar
-
Halkla İlişkiler Yaklaşımı
-
Halkla İlişkiler ve Organizasyon
-
Sponsorluk
-
Halkla İlişkiler ve Basın
-
Halkla İlişkilerde İç Hedef Kitle
-
Halkla İlişkilerde dış Hedef Kitle
-
Halkla İlişkilerde Kampanya Süreci
-
Halkla İlişkilerde Kampanya Uygulaması
-
Kurumsal Organizasyon
-
Kurumsal Organizasyonun Yararları ve Özellikleri
-
Kurumsal Organizasyon Çeşitleri I
-
Kurumsal Organizasyon Çeşitleri II
-
Ulusal ve Uluslararası Organizasyon
-
Proaktif Halkla İlişkiler Stratejileri
-
Reaktif Halkla İlişkiler Stratejileri
-
Halkla İlişkilerde Güven Yaratma I
-
Halkla İlişkilerde Güven Yaratma II
-
İletişim
-
Halkla İlişkilerde İmaj Oluşturma I
-
Halkla İlişkilerde İmaj Oluşturma II
-
Halkla İlişkiler ve Medya
-
Medya İlişkilerinde Yöntemler
-
Problem Tanımlama ve Durum Analizi
-
Halkla İlişkilerde Araştırma
-
SWOT Analizi
-
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
Eğitimin Kazanımı:
Halkla İlişkiler Eğitimi’nin bireylere kazandırdığı başlıca unsurlar;iletişim becerileri,stratejik düşünme,medya ilişkileri,ihbar yönetimi,kriz iletişimi,sosyal medya yönetmi,etkinlik yönetimi,paydaş ilişkileridir.Kamu kurumlarında,Özel Şirketlerde,Medya Kuruluşlarında,Reklam Ajanslarında,Sivil Toplum Kuruluşlarında ve daha birçok sektörde istihdam fırsatı bulabilirler.
Başvuru Süreci:
Eğitime başvuru yapmak isteyen adaylarımızın sertifika programının sayfasında yer alan ‘Başvuru Yap’ butonuna tıklayarak başvuru formunu ve ödeme bilgilerini doldurmaları gerekmektedir.
Eğitim Süreci:
-
Eğitimlerimiz Asenkron eğitim olarak yapılmaktadır. Tüm müfredat eğitim videolarından oluşmaktadır. (Örgün eğitimlerin tüm müfredatını kapsamaktadır.)
-
Eğitimlere katılım sağlamak için herhangi bir gün ve saat sınırlaması bulunmamaktadır. İnternet erişimi olan her yerde ve her cihaz da (tablet, telefon ve bilgisayar vs.) Takip edebilirsiniz.
-
Eğitim sonunda, Eğitim portalınızda çoktan seçmeli test usulü sınavınız olacaktır. Katılımcıların 3 defa sınava katılma hakkı vardır. Sınavdan 50 puan ve üzeri alan kişiler sertifikayı almaya hak kazanacaktır. (Yanlış cevaplar doğru cevapları etkilemeyecektir.)
Sertifika Süreci:
Eğitimlerini başarıyla tamamlayan katılımcılar eğitimlerini bitirdikten sonra sertifika düzenlenecektir.
Sertifikaya Sahip Olmak Ne Kazandırır:
Bir sertifikaya sahip olmak bireylere çeşitli avantajlar sunar ve kariyerine, bilgi birikimine, becerisine değer katar. Belirli bir konuda uzmanlığını arttırabilir derinlemesine bilgi sahibi olmasını sağlar, bireye ve mesleki becerilerine duyulan güveni arttırır. Bu sayede kariyerlerinde ilerlemelerine yardımcı olur.İş başvurularında ve mülakatlar da rekabet avantajı sağlar. Özellikle belirli bir sektörde uzman olmak işverenlerin dikkatini çekebilir ve terfi şansını arttırır.
Yorumlar