Etkin zaman yönetimi, bireylerin işlerini, projelerini, kişisel hedeflerini ve diğer sorumluluklarını daha etkili ve verimli bir şekilde kullanmalarında önemli bir rol oynamaktadır.Etkin zaman yönetimi,zamanı daha verimli kullanmak için hedef belirleme,önceliklendirme,planlama,zaman analizi,zamanı etkin kullanma,zaman hırsızlarıyla başa çıkma gibi temel prensiplere dayanır. Etkin zaman yönetimi, kişinin iş ve özel yaşamında denge sağlamasına, stresi azaltmasına, verimliliği arttırmasına ve genel yaşam kalitesini yükseltmesine yardımcı olabilir. Bu, bireyin hedeflerine odaklanmasını ve kaynaklarını daha iyi kullanmasını sağlayarak daha tatmin edici bir yaşam sürmesine yardımcı olacaktır.
Eğitim Süresi:
30 Saat
Eğitim Yönetimi:
Asenkron Eğitim
Kimler Katılabilir:
Günlük yaşamında zamanı verimli kullanamayan ruhsal olarak kendini mutsuz huzursuz hissedenler,aile ve sosyal hayatında kendine vakit ayıramayan,kendini tanımak ve geliştirmek isteyen herkes.
Eğitim İçeriği:
-
Zaman yönetimi konusundaki alışkanlıklarımız
-
Zamanın içinde kendimizi yönetmek
-
Stephen Covey önceliklendirme matrisi
-
Önceliklendirmede etkinlik
-
Hedeflere uygun sonuç üretme
-
Hedef nedir? “SMART” Akıllı Hedef koyma
-
Hedefleri hayata geçirme
-
Etkin zaman planlaması
-
Reaktif ve Proaktif faaliyetler
-
Ertelenen işler ve ertelememek için ipuçları
-
Planlama nasıl yapılır?
-
Günlük planda dikkat edilmesi gerenler - Esneklik
-
Zaman çalanlar ve zamanı çalanları yönetme teknikleri: etkin olmayan toplantılar, zamansız ziyaretçiler, telefon bölünmeleri, çok fazla e-mail, öncelik çatışması, belirsiz sorumluluklar, çok fazla işle aynı anda ilgilenmek, iletişim eksikliği, kararsızlık ve gecikmeler, işleri bitirememe, iç disiplin eksikliği, krizleri yönetememe, “hayır” diyememe, fazla sayıda rutin iş, etkin olmayan delegasyon
-
Zamanı yönetememekten kaynaklanan stresi optimal düzeye çekmek için ilkeler
Eğitimin Kazanımı:
-
Bireylerin görevleri daha verimli bir şekilde tamamlamalarına yardımcı olur.
-
Zamanı etkili bir şekilde kullanım bireyde işlerin ve görevlerin kontrol altında olduğu hissini arttırır ve stresin azalmasında yardımcı olur.
-
Bireylerin kısa vadeli ve uzun vadeli hedeflerine odaklanmasını sağlar.
-
Zamanın doğru bir şekilde yönetilmesi,iş ve özel hayat arasında denge kurmada yardımcı olur.Etkili iletişim kurmayı ve görevleri paylaştırmayı kolaylaştırabilir.
-
Hedeflere ulaşmak ve işleri tamamlamak,bireyin motivasyonunu arttırabilir.
-
Meşgul olmak ve üretken olmak arasındaki farkı görebilmenizi sağlar.
-
Zaman kavramını iş hayatında doğru kullanarak,kariyerinizde pozitif yönde katkı sağlamış olabilirsiniz.
Başvuru Süreci:
Eğitime başvuru yapmak isteyen adaylarımızın sertifika programının sayfasında yer alan ‘Başvuru Yap’ butonuna tıklayarak başvuru formunu ve ödeme bilgilerini doldurmaları gerekmektedir.
Eğitim Süreci:
-
Eğitimlerimiz Asenkron eğitim olarak yapılmaktadır. Tüm müfredat eğitim videolarından oluşmaktadır. (Örgün eğitimlerin tüm müfredatını kapsamaktadır.)
-
Eğitimlere katılım sağlamak için herhangi bir gün ve saat sınırlaması bulunmamaktadır. İnternet erişimi olan her yerde ve her cihaz da (tablet, telefon ve bilgisayar vs.) Takip edebilirsiniz.
-
Eğitim sonunda, Eğitim portalınızda çoktan seçmeli test usulü sınavınız olacaktır. Katılımcıların 3 defa sınava katılma hakkı vardır. Sınavdan 50 puan ve üzeri alan kişiler sertifikayı almaya hak kazanacaktır. (Yanlış cevaplar doğru cevapları etkilemeyecektir.)
Sertifika Süreci:
Eğitimlerini başarıyla tamamlayan katılımcılar eğitimlerini bitirdikten sonra sertifika düzenlenecektir.
Sertifikaya Sahip Olmak Ne Kazandırır:
Bir sertifikaya sahip olmak bireylere çeşitli avantajlar sunar ve kariyerine, bilgi birikimine, becerisine değer katar. Belirli bir konuda uzmanlığını arttırabilir derinlemesine bilgi sahibi olmasını sağlar, bireye ve mesleki becerilerine duyulan güveni arttırır. Bu sayede kariyerlerinde ilerlemelerine yardımcı olur.İş başvurularında ve mülakatlar da rekabet avantajı sağlar. Özellikle belirli bir sektörde uzman olmak işverenlerin dikkatini çekebilir ve terfi şansını arttırır.
Yorumlar