Yönetici asistanlığı genellikle bir yönetici veya üst düzey yöneticiye destek sağlayan iş süreçlerini düzenli ve etkili bir şekilde yürütülmesine katkıda bulunan, ofis yönetimi, iletişim, takvim düzenleme, belge hazırlama ve diğer organizasyonel görevleri yerine getiren bir profesyoneldir. Kişilerin öncesinde yönetici asistanı olarak görev yapabilmeleri için gerekli olan beceri ve bilgileri kazanmış olmaları gerekmektedir. Yönetici asistanlığı eğitimi iş dünyasındaki değişen ihtiyaçlara ve beklentilere uyum sağlamak isteyen veya yönetici asistanı olarak kariyer yapmak isteyen profesyonellere yöneliktir.
Eğitim Süresi:
30 Saat
Eğitim Yöntemi:
Asenkron Eğitim
Kimler Katılabilir:
-
Mezunlar ve Öğrenciler
-
Profesyoneller
-
Ofis Çalışanları
-
Yönetici Asistanları
-
İş Değiştirenler
-
Girişimciler
-
İşe Yeni Başlayanlar
Yönetici asistanlığı eğitiminde herhangi bir mezuniyet şartı ve ön koşulu aranmaz. Yönetici asistanı olarak çalışan yeteneklerini geliştirmek veya daha etkili çalışmak isteyen herkes eğitim programına katılım sağlayabilmektedir.
Eğitimin İçeriği:
-
Sekreterlik Hizmetleri
-
İş Mektubu, Raporlama ve Yazı Metni Oluşturma
-
Arşivleme Sistemi
-
Belge Akışı
-
Dosyalama Sistemi ve Hareketleri
-
Sergi ve Fuarlarda Firma Tanıtımı
-
Büro Kavramı ve Büro Yönetimi
-
Büro Türleri ve Şekilleri
-
Büro Çalışanları
-
İş Planı
-
Randevu ve Konuk Kabulü
-
Meslek Ahlakı
-
Girişimci Fikirler ve İş Kurma
-
Proje Hazırlama
-
İşletme ve Piyasa Şartları
-
Kaynak Taraması ve Gözlem
-
Bildirimler ve Ödemeler
-
Etkili İletişim
-
Problem Çözme
-
İşletme Faaliyetlerini Yürütme
Eğitimin Kazanımı:
Yönetici Asistanlığı Eğitimi, bir bireye yönetici asistanı olarak görev yapabilmesi için gerekli becerileri ve bilgileri kazandırmayı amaçlar.
-
Etkili iletişim stratejileri geliştirme, sözlü ve yazılı iletişim becerilerini güçlendirme
-
Görevleri önceliklendirme ve zamanı etkili bir şekilde yönetme, acil ve önemli görevleri belirleme
-
Toplantıların planlanması, düzenlenmesi, takip edilmesi, toplantılarda etkili bir katılımcı olma becerisi
-
Ofis organizasyonu ve düzenleme konuları hakkında bilgi sahibi olma
-
Profesyonel düzeyde belge hazırlama ve düzenleme yeteneği geliştirme
-
İş ortaklar ve müşterilerde etkili iletişim kurma
-
Yöneticilerle ve diğer ekip üyeleri ile etkili bir işbirliği yapma yeteneği
Başvuru Süreci:
Eğitime başvuru yapmak isteyen adaylarımızın sertifika programının sayfasında yer alan ‘Başvuru Yap’ butonuna tıklayarak başvuru formunu ve ödeme bilgilerini doldurmaları gerekmektedir.
Eğitim Süreci:
-
Eğitimlerimiz Asenkron eğitim olarak yapılmaktadır. Tüm müfredat eğitim videolarından oluşmaktadır. (Örgün eğitimlerin tüm müfredatını kapsamaktadır.)
-
Eğitimlere katılım sağlamak için herhangi bir gün ve saat sınırlaması bulunmamaktadır. İnternet erişimi olan her yerde ve her cihaz da (tablet, telefon ve bilgisayar vs.) Takip edebilirsiniz.
-
Eğitim sonunda, Eğitim portalınızda çoktan seçmeli test usulü sınavınız olacaktır. Katılımcıların 3 defa sınava katılma hakkı vardır. Sınavdan 50 puan ve üzeri alan kişiler sertifikayı almaya hak kazanacaktır. (Yanlış cevaplar doğru cevapları etkilemeyecektir.)
Sertifika Süreci:
Eğitimlerini başarıyla tamamlayan katılımcılar eğitimlerini bitirdikten sonra sertifika düzenlenecektir.
Sertifikaya Sahip Olmak Ne Kazandırır:
Bir sertifikaya sahip olmak bireylere çeşitli avantajlar sunar ve kariyerine, bilgi birikimine, becerisine değer katar. Belirli bir konuda uzmanlığını arttırabilir derinlemesine bilgi sahibi olmasını sağlar, bireye ve mesleki becerilerine duyulan güveni arttırır. Bu sayede kariyerlerinde ilerlemelerine yardımcı olur.İş başvurularında ve mülakatlar da rekabet avantajı sağlar. Özellikle belirli bir sektörde uzman olmak işverenlerin dikkatini çekebilir ve terfi şansını arttırır.
Yorumlar